Fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Skönt att veckan är slut!
Elina har varit orolig inatt så jag har sovit halva natten inne hos henne, sean tog jag med henne till våran säng. Tror hon har separationsångest över att vi ska lämna henne som vi gör varje dag på dagis nu...pluttan.
Men hon kommer in i det mer och mer verkar det som!



Elina i sin nya mössa och snygga solbrillor. Hon har plockat en röd tomat ute och en hel del gröna, pust!



Rymde iväg till grannen en sväng



Kladdar vid frukosten som vanligt!



Och här är den nya overallen från didrikson vi köpte häromdagen. Tack gammelmormor och morfar för bidraget=)

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Väldigt snygg overall! Och en jäääkla massa kletande... ;) hehehe



Är lite nyfiken på hur ni gjorde vid inskolningen. Hur många dagar var ni med på dagiset??? Började ni låta henne vara själv under några timmar bara va. Usch, jag känner mig så deppig över att Svante ska börja på dagis.



Blir ju iof. bara 2 dagar i veckan från 1 års ålder under några månader. kram kram

2009-09-11 @ 10:14:16
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Alla jag känner, har pappaledighet... man missar så mkt i början, denna tid är juh fan de bästa när de lär sig så mkt o är så goa!



Men men, längre fram blir han väl pappaledig...



Jaaa, jag funderar på ett dagis här nu, ringt o kommer få hem papper. Har hört så mkt dumt från vissa som haft barn på dagis. Tup att de inte har tid för dem, barnen går med bajs i blöjan hela dagarna, barnen kommer hem som odjur o gud vet vad. Antar att de är på större dagisplatser...



Det kommer nog gå fint! :) Hehe



Hur mår du annars? ;) ler Kram kram

2009-09-11 @ 10:21:25
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Jag springer inte, simmar ;) En jäkla skillnad... haha



Fyller år på tisdag :)

2009-09-13 @ 12:58:19
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0