Min fina dotter

Idag plugga jag hemmifrån. Har en del jag ska gå igenom inför praktiken mm.

Lämnade Elina på dagis kl 8
och det gick ganska bra! Hon blev ledsen när jag gick men det känndes bättre än det gjort tidigare!
Hon var på stålande humör i morse
och härmades och babblade. Hon sa "titty" = hello kitty, som finns på hennes skor och "arg" när jag sa -Vad arg du ser ut (när hon inte ville gå åt samma håll som mig). Sedan har hon börjat säga "gurka" också. Så himla söt=)

Igår när Elina och Anders åt mellanmål härmade hon pappa som doppade sin fralla i tsatzikin. Bara det att hon åt skinkmacka och drack mjölk, hihi.

Nu ska jag återgå till mina psykoser, missbruk och LVM mm


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu var det länge sedan jag såg nya bilder på Elina. Det hade verkligen varit en tröst här i sjuksängen...Längtar så!

2009-09-19 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0