Oj vad trött

Oj vad trött man är efter några dagar på nya praktiken!

Jag är på en missbruks/psykiatriavdelning i Mölndal nu. Det är väldigt intressant och annorlunda mot vad jag tidigare sett. Mycket man ska lära sig och hålla reda på tex alla mediciner, rutiner mm.

Vi hade självförsvar på avdelningen idag. Vi fick lära oss hur man kommer ur olika grepp. Väldigt bra att kunna.
En extra trygghet är att vi alltid har larm på oss och att alla dörrar är låsta överallt.

Och i morgon på min enda lediga dag på hela veckan ska jag givetvis till skolan på min frivilliga kurs *suck*


Kommentarer
Postat av: teddy

hejsan vännen.

Hur har ni det???

Hade så gärna tagit en fika med er så fort förlossningen är över. Längtar till att uppdatera mig om hur ni har det i det nya huset och med allt annat.

kram kram

2009-09-26 @ 22:39:32
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0