Tygisarna har kommit!



Vi har sålt de gamla tygblöjorna som vi köpte begagnade för drygt 1½ årsedan. Vi gav ca 1000 kr för dem då, nu fick vi 600 för dem!
Sedan hittade vi dessa ögongodisarna för en billig peng nya. 12 stycken för 1300kr. De kom idag och var sååååååå fina och mjuka och sköna.!

Herregud vad mycket pengar vi har sparat på Elinas blöjor!



44 dagar kvar tills bebis är beräknad. Hjälp!

Ang kommentarerna om mina bröst
*hehe* så har de växt massor under denna graviditeten. När jag hade ammat klart Elina hade jag knappt något kvar alls. Bilderna gör sig kanske inte så rättvisa då första bilden är med sportbh och den andra med bygelbh. Vågar inte ens tänka på vad som händer med brösten efter denna amningen!

Kommentarer
Postat av: Nen

De kommer inte finnas några kvar de e jag helt säker på. det händer ju samma sak med mina. De får bli inlägg i bhn sen =OP



Det vore trevligt att följa med på tisdag. Vart ska ni fika då?

2010-02-25 @ 09:02:47
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Emma F

tackar =) ja, allt är bra är hemma. det knallar på. ska snart börja jobba. Puss

2010-02-26 @ 13:06:28
Postat av: L

Hej.



GravidLycklig här. Hur gammal är din dotter i dag? Tänkte om ni märkt skillnad på om hon kanske blir fortare torr, dvs. slutar med blöjor, eftersom ni använder tygblöjor? Vid vilken ålder började ni med tygblöjorna?



/L

2010-03-13 @ 13:28:16
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0