Pulver

 

Vad tycker ni igentligen om denna fulsnygga katt?

Är han så himla ful?
Jag tycker han är en riktig skönhet. Han har så mycket detaljer att studera och man hittar nya saker hela tiden.
Hans personlighet däremot har både för och nackdelar...Mer social katt får du leta efter. Men det kan bli rätt tröttsamt att ha honom klängande och blängande på sig en hel kväll i soffan. Han har nämnligen utsatt mig till blängoffer. Han kan sitta 30cm från mitt ansikte och råblänga med sina kärleksfulla ögon i flera timmar. Varje gång jag slänger ett öga på honom blir han överlycklig och ställer sig upp och trampar omkring på min mage=)
Nej det finns nog mest fördelar med honom. Vår älskade Pulver=)


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker han är riktigt vacker! Det finns groteska nakenkatter, men inte Pulver inte :)

2010-01-16 @ 21:06:23
Postat av: Anna och Olga

Hm, även om jag gillar katter så kan jag nog bara sträcka mig till att säga att han ser väldigt cool ut...men lite farlig också..jag skulle vara lite nervös om han låg och blängde..hihi. Fast å andra sidan tycker jag han liknar Olga på sätt och vis... så bäst att inte säga för mycket..:-) Sköt om er!/Anna och Olga

2010-01-16 @ 21:13:43
Postat av: teddy

Han är verkligen inte ful - jätte charmig tycker jag och väldigt stilig!

Klart att du också snart är i mål vännen - en sak i taget. Tiden springer iväg så fort att man knappast har tid för att reflektera...

kram på dig

2010-01-17 @ 09:47:24
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Nen

Jag tycker nog allt oxå att han är rätt snygg men de e nog avsaknaden av päls som är lite läskig. Men jag skulle faktiskt kunna tänka mig en själv.



Ktam

2010-01-17 @ 10:01:33
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du borde se den här filmen om du har en sådan katt: http://www.youtube.com/user/simonscat#p/u/4/s13dLaTIHSg



Vi har också katt av det sociala slaget. Dock med lite mer päls. Jag tycker det är något fascinerande med Pulvers utseende!

2010-01-17 @ 11:24:18
URL: http://bakelse.wordpress.com
Postat av: Marie & Doozer

Hi hi hi hi

De är väl som med bullar. Endast en matte eller mamma kan älska de utseendet ;)

Himla fin bild högst upp :)



Puss 6 prutt

Marie & Doozer

2010-01-17 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0